معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان:

مشارکت همگانی در بهبود خدمات و رسیدن به اهداف در شورای حفاظت منابع آب کمک خواهد کرد

رودان(پانا) - معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان گفت: نظارت همراه با همکاری و هماهنگی رکن اساسی پیش برد اهداف است و مشارکت همگانی در بهبود خدمات و رسیدن به اهداف در شورای حفاظت منابع آب کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۲۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت همگانی در بهبود خدمات و رسیدن به اهداف در شورای حفاظت منابع آب کمک خواهد کرد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، سید عبدالوهاب هاشمی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رودان بر لزوم جلوگیری از برداشت بی رویه از بستر رودخانه ها تاکید کرد و گفت: برداشت از بستر رودخانه ها مطابق با قانون ساماندهی شود.

وی نظارت همراه با همکاری و هماهنگی را رکن پیش برد اهداف دانست و خاطر نشان کرد: مشارکت همگانی در بهبود خدمات و رسیدن به اهداف در شورای حفاظت منابع آب کمک خواهد کرد.

سید عبدالوهاب هاشمی بیان کرد: مدیریت منابع آب شهرستان در گرو همکاری و تعامل همه جانبه دستگاههای اجرایی عضو شورای حفاظت از منابع آب است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رودان اظهار داشت: با تبیین اصول و روش کاشت صحیح و مناسب در بین کشاورزان به ترویج فرهنگ حفاظت از منابع آبی شهرستان کمک می شود.

هاشمی ادامه داد: پیروی از سیاست های ابلاغی در راستای حفظ منابع آب از وظایف مهم شورای حفاظت از منابع آب است.

وی اضافه کرد: نصب کنتورهای حجمی یکی از سیاست های اصلی ابلاغی بوده است و برای تبدیل شدن آن به یک فرهنگ عمومی تلاش شود.

هاشمی با اشاره به وجود قریب به سه هزار حلقه چاه آب در سطح شهرستان گفت: تاکنون فقط 10 درصد از چاه های آب در شهرستان مجهز به کنتور حجمی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار