رمضان ماه سرزندگی و شادابی معنوی است

بوشهر ( پانا ) معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رمضان ماه سرزندگی و شادابی معنوی است.

کد مطلب: ۸۲۲۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رمضان ماه سرزندگی و شادابی معنوی است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در نشست ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه بهار قرآن است و امیدوار هستم از این ایام نهایت بهره معنوی را ببریم.

وی افزود: رمضان ماه سرزندگی و شادابی معنوی است و انتظار دارم در این ایام در سراسر استان شاهد برنامه‌های فرهنگی و قرآنی با کیفیت مطلوبی باشیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه رمضان ماه جشن عبادت است خاطر نشان کرد: مراسمات تلاوت قرآن در سراسر استان با کیفیت بالایی برگزار می‌شود و امیدوار هستم که بتوانیم در زمینه تعمق در مفاهیم قرآن و عمل به قرآن نیز به توفیق لازم برسیم.

خورشیدی تصریح کرد: در زمینه بهداشت و درمان و امنیت و ایمنی مردم نیز دستگاه‌ها و متولیان امور باید مواظبت کنند تا مشکلی برای شهروندان عزیز پیش نیاید.

وی با تاکید بر لزوم حرمت ماه مبارک رمضان یادآور شد: از کسانی که به هر دلیلی معذوریت دارند و نمی‌توانند روزه بگیرند انتظار می‌رود که حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت کنند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم لسانی بودن امر به معروف ابراز داشت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر لسانی باشد و امیدوارم در ظرافت‌های امر به معروف دقت لازم صورت گیرد.

خورشیدی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به جنبه زیبایی‌شناختی دین گفت: رمضان می‌تواند محل برگزاری جشن‌ها و تجلیل‌ها و برنامه‌های مفرح باشد و متولیان امور باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم نظارت دقیق بر قیمت‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: بویژه در اقلام پرمصرف در این ایام نظارت دقیق و مناسبی صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند.

خورشیدی با اشاره به هفته کرامت نیز بیان کرد: دستگیری از نیازمندان و تکریم فقرا و مستمندان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به اهمیت و جایگاه نهج‌البلاغه اشاره و تصریح کرد: نهج‌البلاغه در جامعه ما مهجور مانده و امیدوارهستیم در این ماه مبارک، نسبت به ترویج مفاهیم نهج‌البلاغه نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار