مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی :

همایش استانی پیشتازان در اردوگاه شهید چمران بجنورد برگزار شد

بجنورد (پانا)-همایش یک روزه استانی مربیان پیشتاز در قالب ضمن خدمت به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی با حضور جمعی از مسئولان استانی دراردوگاه شهید مصطفی چمران شهرستان بجنورد برگزارگردید.

کد مطلب: ۸۲۲۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش  استانی پیشتازان در اردوگاه شهید چمران بجنورد برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این همایش با بیان خداقوتی و تبریک سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی، از کسب افتخارات کشوری توسط مربیان و دانش آموزان این استان تشکر نمود و گفت:سازمان دانش آموزی خراسان شمالی به همت و محبت همه شما مربیان عزیز که نسبت به فرزندان این مرز و بوم دارید پیشتاز است و با پشتکار اداره کل و کارشناسان استان و شهرستان ها توانسته است مقام های خوبی را در سطح کشور کسب نماید.
براتعلی حاتمی در ادامه افزود:برگزاری کلاس های آموزشی در دورترین روستاها، همراه با نظم و انضباط سازمانی که دارید قابل تحسین است چرا که بسیاری از فعالیت ها را به دانش آموزان آموزش می دهید و این مایه مباهات و افتخار است.
وی اظهار داشت: سازمان دانش آموزی می تواند برای همه دانش آموزان ما مفید باشد و بنده امیدوارم که فرزندان ما را انسان های معتقد، با نظم و علاقمند به این مملکت و جمهوری اسلامی تربیت کنید و ثواب دنیوی و اخروی آن را در زندگی شخصی و معنوی خود ببینید و با همدلی و همکاری در سازمان دانش آموزی استان، جناب آقای مصباح را کمک کنید تا این شرایط را حفظ کرده و به توفیقات خوبی برسیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در پایان با اشاره به اهمیت و ضرورت نظم در جامعه بیان داشت: در حقیقت آموزش نظم و انضباط در جامعه امروز یکی از ضروریات است و اگر بی نظمی در رفتارهای برخی مردم، راهنمایی و رانندگی،عبور و مرور از خیابان، ساخت و ساز و ... در جامعه می بینیم خود را باید در رفع این بی نظمی ها سهیم بدانیم.
برگزاری مسابقات طناب کشی، دو ومیدانی، مخابره با پرچم، آشپزی همراه با اهدای هدایا و احکام به منتخبین، ایجاد غرفه های نمایشگاهی محصولات بومی و محلی شهرستانی، اقامه نماز جماعت، اجرای فریادهای شادی، اهدای لوح تقدیر وزارتی و استانی جهت تمام مربیان سازمان دانش آموزی استان و ضیافت نهار از دیگر برنامه های این همایش بود.
خبرنگارافتخاری پانا حسینعلی ظفری -کمرام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار