کودکان سوادکوهی صاحب کتاب‌خانه سیار روستایی می شوند

ساری (پانا) - مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران از راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی در شهرستان سوادکوه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کودکان سوادکوهی صاحب کتاب‌خانه سیار روستایی می شوند

محمدعلی یزدان‌شناس از راه اندازی کتاب‌خانه سیارروستایی کانون در روستا‌های تحت پوشش مدارس سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: از این پس خدمات کانون پرورش فکری برای کودکان ونوجوانان روستاهای این دو شهرستان عرضه خواهد شد.

او در دیدار با فرماندار سوادکوه شمالی با تاکید بر نگاه کانون به توسعه خدمات در روستاهای استان اظهار داشت: در صورت حمایت مسؤولان وخیران می توانیم، خدمات حوزه کودک ونوجوان را در روستاهای فاقد خدمات فرهنگی استان مازندران توسعه بخشیم.

مدیر کل کانون مازندران افزود: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران دارای 27 مرکز فرهنگی و هنری ثابت در شهرها و یک مرکز کتاب‌خانه پستی در استان و 4 مرکز کتاب‌خانه سیارروستایی است که از این پس با اضافه شدن کتاب‌خانه در شهرستان سوادکوه به 5 مرکز سیار روستایی ارتقا می یابد.


از توسعه خدمات کانون پرورش فکری در سوادکوه حمایت می‌کنیم

فرماندار سوادکوه شمالی نیز در این دیدار گفت: از توسعه خدمات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سوادکوه حمایت می کنیم.

محمدرضا منصوریان در دیدار با مدیر کل این کانون که در فرمانداری سوادکوه شمالی صورت پذیرفت، با بیان سابقه طولانی کانون در خدمات فرهنگی به کودکان ونوجوانان، خواستار توسعه فعالیت‌های کانون در این شهرستان شد.

وی با استقبال و حمایت ازبرنامه‌های کتابخانه سیار روستایی برای خدمات در روستا‌های سوادکوه بیان کرد: خروجی کانون، تربیت نسل پویا و هدایت شده است و بر این اساس می بایست توجه به کار ریشه‌ای و زیرساختی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

در این جلسه دو طرف در خصوص فراهم سازی اقدام‌های عملی برای شروع به‌کار مرکز سیار روستایی در سوادکوه شمالی بحث و گفتگو داشتند.

کتاب‌خانه سیار روستایی سوادکوه به زودی با حضور مسؤولان کشوری و استانی آغاز به کار خواهد نمود.
ابن کتاب‌خانه خودرویی است که توسط مربی تخصصی و با تجهیز کتاب، محصولات فرهنگی و تجهیزات دیداری و شنیداری به ارایه خدمات در روستا‌ها می پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار