مسابقات دانش آموزی "رویش" در یزد برگزار شد

یزد (پانا) - مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری مسابقات فکری، آموزشی و سرگرمی "رویش" توسط سازمان دانش آموزی استان یزد با همکاری ناحیه یک آموزش و پرورش خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۱۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دانش آموزی "رویش" در یزد برگزار شد

"اعظم فتاحی" با اشاره به برگزاری مسابقات فکری، آموزشی و سرگرمی "رویش" سازمان دانش آموزی استان یزد با همکاری ناحیه یک آموزش و پرورش، بیان داشت: در راستای ایجاد فضای تدبر و تفکر در بین دانش آموزان گرامی به ویژه پیشتازان سازمان دانش آموزی و همچنین جلوگیری از تأثیر مخرب بازی های رایانه ای و فضای مجازی در بین این عزیزان، اولین مسابقات بازی های فکری، آموزشی و سرگرمی دانش آموزی مقطع ابتدایی در سالن ورزشی طوبی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان پیشتاز مقطع ابتدایی در چهار رشته برج دومینو، لیوان چینی، ریورسی و جنگا به رقابت پرداختند.

مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک آموزش و پرورش استان یزد هدف از برگزاری این دوره از مسابقات "رویش" را استفاده از دو نیمکره مغز، هماهنگی دست و چشم،عصب و عضله و همچنین افزایش سرعت عمل و تمرکز در اوج هیجان دانست.

فتاحی کمک به ظهور و شکوفایی قوه ابتکار و انواع خلاقیت دانش آموزان را از مهمترین دست آورد های مسابقات رویش عنوان کرد و گفت: افزایش قدرت تمرکز و هماهنگی های ذهن و اعضا، ایجاد رقابت سالم و هیجان انگیز برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان در فعالیت دانش آموزان در مسابقات فکری، آموزشی و سرگرمی حاصل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار