بازیگر فیلم‌های دفاع مقدس:

دهه هفتادی‌ها در انقلابی گری از نسل‌های گذشته پیشی گرفته‌اند

یزد (پانا) - "اصغر نقی زاده" در کنگره شهدای دانشجو معلم استان یزدبا اشاره به جان‌فشانی‌های و رشادت‌های دهه هفتادی‌ها در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) گفت: دهه هفتادی‌ها در انقلابی گری از نسل‌های گذشته پیشی گرفته‌اند.

کد مطلب: ۸۲۱۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دهه هفتادی‌ها در انقلابی گری از نسل‌های گذشته پیشی گرفته‌اند

"اصغر نقی زاده" در کنگره شهدای دانشجو معلم استان یزد که در پردیس شهیدان پاک‌نژاد دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد، با گرامیداشت ایام عملیات الی بیت‌المقدس و سالروز فتح خرمشهر به بیان خاطراتی از آن عملیات و رشادت‌های رزمندگان در آن دوران پرداخت و گفت: انقلابی گری و جان‌فشانی در مسیر حفظ امنیت کشور و سرافرازی انقلاب و اسلام عزیز همچنان ادامه دارد، که امروز شهدای مدافع حرم ما مصداق بارز این ادعا هستند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس بابیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی دشمن خاک‌ریزی مشخص داشت و رزمندگان از محل دشمن بعثی روبروی خود آگاه بودند، یادآور شد: مدافعان حرم در شهرها با دشمنانی روبرو بودند که امکان داشت در هر خانه و کوچه‌ای موضع گرفته باشند و این مهم جنگیدن را سخت‌تر و حساس‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در بین شهدای مدافع حرم نام بسیاری از جوانان به‌خصوص دهه هفتادی‌ها به چشم می‌خورد، تصریح کرد: باوجود همه هجمه‌های تبلیغی دشمن و فعالیت‌های بدخواهان، شاهد این هستیم که دهه هفتادی‌ها در انقلابی گری از نسل‌های گذشته پیشی گرفته اند و با ایثار و شجاعت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب گام برمی‌دارند.

این بازیگر فیلم‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به اینکه امنیت امروز ایرانی اسلامی که به‌نوعی در منطقه بی‌نظیر است، آسان به دست نیامده، عنوان کرد: این امنیت حاصل خون و رشادت‌های هزاران شهید در سپاه، بسیج، ارتش، ژاندارمری آن دوران و نیروی انتظامی است که باید قدردان آن باشیم و بدانیم که اگر امروز در سایه این امنیت می‌توانیم به فعالیت‌های گوناگون بپردازیم، این امنیت با چه ایثارها و شجاعت‌هایی به‌دست‌آمده است.

نقی زاده در ادامه بیان خاطرات طنز از سال‌های دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: در آن دوران تقریباً هر شعر و مداحی جدی که خوانده می‌شد، حالت طنزگونه آن در جبهه‌ها می‌ساختیم که این بخش از طنز دفاع مقدس امروز تا حدودی مغفول مانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار