نتیجه دیدار عراقچی با همتای بریتانیایی: لندن به برجام پایبند خواهد ماند

تهران (پانا) - رئیس هیأت کارشناسی مذاکره کننده بریتانیا در مذاکرات برجام پس از دیدار با عباس عراقچی پایبندی بریتانیا بر اجرای توافق هسته‌ای را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۲۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه دیدار عراقچی با همتای بریتانیایی: لندن به برجام پایبند خواهد ماند

آلستر برت، رئیس هیأت کارشناسی مذاکره کننده بریتانیا در صفحه توئیتر خود درباره دیدار روز گذشته‌اش با سید عباس عراقچی درباره برجام نوشت: «با عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران در بروکسل دیدار خوبی داشتم. من بر این موضوع که از نظر بریتانیا توافق هسته‌ای ایران برای امنیت مشترک اهمیت دارد تأکید و اعلام کردم که ما به این توافق پایبند خواهیم ماند. »

همچنین سفیر بریتانیا در تهران نیز درباره این دیدار در صفحه توئیتر خود نوشت: «آقای آلستر برت از وزرای دولت بریتانیا دیروز با همتای خود معاون وزیر امور خارجه، آقای عراقچی ملاقات نموده تا در مورد توافق هسته ای در این زمان حساس دیپلماسی بین المللی صحبت کنید.»

سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه روز گذشته در بروکسل با همتایان خود دیدار کرد. عراقچی یک روز پیش از سفر وزیر امور خارجه به بروکسل درباره راه های تأمین منافع ایران برای ماندن در برجام گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه امشب قرار است با وزرای امور خارجه فرانسه، آلمان، بریتانیا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار خواهد کرد.

ظریف گفت که در این دیدار و دیدارهای هفته آینده درباره نحوه تأمین منافع همه طرف های برجام در زمان نبود یک عضو مذاکره خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار