مهارت تربیت فرزند سالم به منظور ارتقای بینش و افزایش مهارت فرزندان است

نطنز/اصفهان (پانا) - جلسه رشد مدار پیشگیری با حضور معاون پرورشی وتربیت بدنی و مجریان طرح مدارس در سالن کنفرانس آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مهارت تربیت فرزند سالم به منظور ارتقای بینش و افزایش مهارت فرزندان است

حسینی در این جلسه با بیان اینکه پیشگیری رشدمدار از روش‌های موثر پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی است گفت: این نوع پیشگیری که از خردسالی متناسب با روند رشد کودکان سیاست‌های پیشگیرانه خود را طراحی می‌کند، به طور یقین بسیار مفید و موثر است، پیشگیری رشدمدار یک سرمایه‌گذاری پایدار و درازمدت است که می‌تواند از خردسالی، سنگ بنای برنامه‌های پیشگیرانه را برای کل عمر یک انسان در جامعه نهادینه کند، در پیشگیری رشدمدار از دوران خردسالی خشت اول بنای شخصیت کودک نهادینه می‌شود .

وی خاطر نشان نمود تجربه نشان داده اگر پیشگیری رشد مدار را با دقت و حساسیت بیشتری دنبال کنیم، بسیاری از ناهنجاری های امروز جامعه از بین می رود و امیدواریم آموزش و پرورش با کیفیت بهتر این برنامه ها را دنبال کند .

معاون پرورشی و تربیت بدنی در ادامه جلسه آموزش مهارت‌های تربیت فرزند با رویکرد پیشگیرانه از ابتلا به آسیب‌های اجتماعی و ارتقای توان و مهارت تربیتی مادران در جامعه را ضروری برشمرد و افزود مهارت تربیت فرزند سالم به منظور ارتقای بینش و افزایش مهارت فرزندان بوده و نقش والدین در پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی با تربیت درست فرزندان و آموختن مهارت‌ها به آنان پررنگ‌تر می‌شود .

در ادامه این جلسه مربیان و مجریان طرح در مدارس نظرات و پیشنهادت خود را در خصوص برنامه های اجرایی در مدارس مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار