معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان:

نهادینه کردن حمایت از کالای ایرانی در جامعه از رسالت های مهم آموزش و پرورش است

کرمان(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان، گفت: نهادینه کردن حمایت از کالای ایرانی در جامعه از رسالت های مهم آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۲۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه کردن حمایت از کالای ایرانی در جامعه از رسالت های مهم آموزش و پرورش است

حسین میرزایی در این گردهمایی، گفت: با توجه به وجود کمبودهای مسائل مالی در کشور، هیچ فعالیت و برنامه ای در آموزش و پرورش استان به خاطر کمبود و مشکلات مالی تعطیل نشده است.

وی با اشاره با رشد ۱۰۰درصدی در آمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان در سال ۹۶، اظهار داشت: افزایش درآمدهای اختصاصی بهترین مسیر برای برون رفت آموزش و پرورش از مشکلات اقتصادی است.

میرزایی به نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش نقش موثری در نهادینه کردن حمایت از کالای ایرانی در جامعه دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان بر شفاف سازی امور مالی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرد.

حسین میرزایی از تخصیص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان ویژه مدارس شبانه روزی استان در قالب کارت اعتباری خبر داد.

برپایه این گزارش اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور حمیدرضا دعاگویی سرپرست آموزش و پرورش استان، معاونان و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه ستادی در سالن کنفرانس مجموعه خدماتی و رفاهی فرهنگیان کرمان در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار