واگذاری مدیریت 3 بیمارستان به بخش غیر دولتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز

این بیمارستان‌ها خدمات خود را به تعرفه دولتی ارائه می‌دهند

کرج (پانا) - برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی البرز واگذاری مدیریت و اداره سه بیمارستان به بخش غیر دولتی واگذار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری مدیریت  3 بیمارستان به بخش غیر دولتی  از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز

اسماعیل کسانی، معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام خبر فوق گفت :با توجه به جهت‌گیری و سیاست‌های جاری کشور مبنی بر کاهش تصدی گری دولت و توسعه مشارکت های مردمی و نقش موثر بخش غیر دولتی در توسعه و ارتقای بهداشت و درمان که امری ضروری است، موجب شد تا دانشگاه علوم پزشکی البرز با همکاری شرکت ندای سلامت فرسار البرز در جهت توسعه و ارتقای بهداشت و درمان گام بردارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی البرز برای اولین بار توانست طرح موفق واگذاری مدیریت و اداره سه بیمارستان دولتی به بخش غیر دولتی را در بیمارستان های کوثر ,امام حسین(ع) و ثارالله اجرا کند.

کسانی با اشاره به همکاری صمیمانه شرکت ندای سلامت فرسار البرز و دانشگاه عنوان کرد: این طرح بسیار موفق بوده است و این بیمارستان ها به کمک شرکت ندای سلامت فرسار البرز در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته‌اند و کلیه خدمات درمانی با بهترین و بیشترین کیفیت با تعرفه دولتی ارایه می شود.

صبح امروز اسماعیل کسانی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) طی مراسمی از همکاری‌های شایسته و اقدامات پیمان مصیبی ,مدیر عامل شرکت ندای فرسار سلامت البرز تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار