مالک اشرفی در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان :

اثربخشی روابط عمومی مهم تر از کارایی آن است

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: روابط عمومی ها قدرت تحمل نقد و تغافل بالایی دارند و به مرور زمان انسان های پخته ای می شوند بنابراین ظرفیت مدیریت در آینده را دارند.

کد مطلب: ۸۲۱۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اثربخشی روابط عمومی مهم تر از کارایی آن است

علیرضا مالک اشرفی در نشست کارشناسان روابط عمومی استان که یکشنبه شب و به مناسبت فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در مشهد برگزار شد گفت: یک معیار قضاوت ما در مورد انسانها روابط عمومی آنها است و در بعد سازمانی روابط عمومی چشم دستگاه است و روابط سازمان را با عامه برقرار می کنند.
وی ادامه داد: هر سازمانی که با افکار عمومی در ارتباط است نیاز به روابط عمومی دارد و هر سازمانی که از این ظرفیت استفاده کند رشد مضاعف خواهد داشت.
وی با بیان اینکه روابط عمومی تبلیغات نیست اظهار کرد: روابط عمومی یک رابطه دو وجهی است روابط عمومی که فقط برای سیستم کار میکند موفق نیست و باید به منافع ارباب رجوع هم توجه داشته باشد.

مالک اشرفی ادامه داد: در روابط عمومی باید به دنبال برنامه ریزی بلند مدت باشیم، روابط عمومی ها به دنبال ساختن یک چهره مطلوب از دستگاه هستند.
وی افزود: روابط عمومی باید یک ارتباط موثر با رسانه داشته باشد، اگرچه کارایی روابط عمومی مهم است اما اثر بخشی آن مهم تر است.
وی با بیان اینکه نگهداشت زمان و انرژی از لازمه های کار روابط عمومی است گفت:باید ارزش رسانه ای و ارزش سازمانی خود را به هم نزدیک کنیم.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت : روابط عمومی کارآمد و اثربخش باید قبل از توجه به برون سازمان درون سازمان را ببیند همچنین باید بتواند افراد موثر برون سازمان را از لحاظ محتوا تامین کند که انها در حمایت از سیستم نیز موثر باشند.
وی گفت: روابط عمومی ها قدرت تحمل نقد و تغافل بالایی دارند و به مرور زمان انسان های پخته ای می شوند بنابراین ظرفیت مدیریت در آینده را دارند. گاهی اوقات روابط عمومی می تواند صحنه هایی خلق و ثبت و منتشر کند که از هزاران سخنرانی مسئولین موثرتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار