گوشت قرمز آذربایجان غربی از استان‌های هم‌جوار تأمین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: در ماه رمضان گوشت قرمز مورد نیاز شهروندان آذربایجان غربی از استان‌های هم‌جوار تأمین و توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۱۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
 گوشت قرمز آذربایجان غربی از استان‌های هم‌جوار تأمین می‌شود

رضا حسینی امروز در جلسه‌ای با روسا و مسئولین ادارات تنظیم‌کننده بازار آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان شاهد افزایش خرید برخی از اقلام پرمصرف در این ماه خواهیم بود بنابراین باید تدابیر لازم برای تأمین و توزیع این کالاها اندیشیده شود.

وی گفت: کالاها به مقدار مورد نیاز در انبارهای استان وجود دارد چراکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده سهمیه هر استان از نظر اقلام پرمصرف و کالاهای مورد نیاز مردم مشخص شده بنابراین مردم از بابت تهیه اقلام مورد نیاز خود نگرانی به دل راه ندهند.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی اقلام مورد نیاز شهروندان این استان در ماه رمضان تحت نظارت دستگاه‌های نظارتی و به‌صورت منطقی در بازار توزیع می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در صورت کاهش و یا کمبود کالای مورد نیاز مردم و به‌ویژه گوشت قرمز که در استان کمتر تولید می‌شود این کالاها از استان‌های هم‌جوار تهیه و در اختیار مردم قرا می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار