مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

اجرای طرح ملی توان افزایی با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی برای یکصد نفر از جوانان صاحب ایده آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از اجرای طرح ملی توان افزایی با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی برای یکصد نفر از جوانان صاحب ایده استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این طرح با عنوان «مسیر کسب و کار من» همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی توان افزایی با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی برای یکصد نفر از جوانان صاحب ایده آذربایجان شرقی

رقیه صادق زاده افزود: این طرح با هدف آگاه سازی مخاطبان از مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار بومی، آشنایی با فرایند کسب و کار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه کارآفرینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان برگزار می شود اظهار داشت: در این طرح 100نفر از جوانان علاقمند استان، شناسایی و در سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره ای طرح بهره مند می شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: این طرح ویژه بانوان استان است و حداکثر 30 درصد از سهیمه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی به مردان اختصاص پیدا می کند.

صادق زاده در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این طرح با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده گفت: جوانان علاقمند به خویش فرمایی، جوانان صاحب ایده و جوانانی که کسب و کار نوپا دارند می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرط سنی شرکت کنندگان 20 تا 40 سال است، ادامه داد: ثبت نام در این طرح، صرفاً ازطریق سایت www.foundationed.ir انجام می شود و مخاطبان نهایی از بین ثبت نام کنندگان انتخاب می شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی به خدمات ارائه شده در طرح اشاره کرد و گفت: افراد با شرکت در این طرح می توانند علاوه بر دریافت آموزش هایی در زمینه جستجوی فرصت های کسب و کار و کار آفرینی، ایده یابی، بوم مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کار آفرینیان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی جهت تجاری سازی ایده خود بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که زمان نهایی برگزاری رویداد پس از ثبت نام و انتخاب متقاضیان تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار