مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

طرح ضیافت الهی در 75 بقعه شاخص استان مرکزی اجرا می شود

اراک(پانا)- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: طرح ضیافت الهی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در 75 بقعه شاخص استان اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۸۲۱۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح ضیافت الهی در 75 بقعه شاخص استان مرکزی اجرا می شود

حجت الاسلام حسین دلاوری با بیان اینکه به منظور برگزاری این برنامه ها اقداماتی قبل از آغاز طرح انجام و زیرساخت های لازم فراهم شده است افزود: تشکیل ستاد در مرکز استان و شهرستان ها، جمع آوری آمار و ارقام بقاعی که ظرفیت اجرای طرح را داشتند، برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان و اماکن متبرکه مجری طرح و آماده سازی فضا جهت رفاه حال زائرین از اقداماتی بود که انجام شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: کلیه هیات امنا و خادمین رسمی و افتخاری بقاع متبرکه توجیه هستند که از 27 اردیبهشت ماه جاری تا 26 خرداد سالجاری باید آماده خدمت رسانی بطور ویژه باشند.

حجت الاسلام دلاوری برگزاری مراسم ولات امام حسن(ع) در بقاع شاخص و پخش زنده آن از شبکه آفتاب استان مرکزی، ترویج فرهنگ وقف را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده عنوان کرد.

وی اعزام 30 مبلغ بومی و غیر بومی و برپایی 30 خیمه معرفت در بقاع شاخص به منظور برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از ظرفیت و حضور مبلغین با تخصص آنها در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، کودک، نوجوان، مشاوره و خانواده بقاع متبرکه را از دیگر برنامه ها دانست.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به تقارن ماه رمضان با ایام رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خردادماه ادامه داد: ویِژه برنامه های اجرایی در 75 بقعه شاخص استان با این محوریت ها برگزار می شود.

حجت الاسلام دلاوری گفت: قرائت دعای افتتاح، مناجات خوانی، دعای ابوحمزه ثمالی بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مداحان برجسته، برگزاری مراسم شب های قدر، شام غریبان امام علی(ع) و مراسم احیا به صورت ویژه در 49 بقعه شاخص، پذیرایی و توزیع سحری در شب های قدر را از دیگر برنامه های قابل اجرا عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار