معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس خبر داد: احیای دوباره جشنواره حضوری هنر های آوایی و نمایشی دانش آموزان فارس پس از 14 سال

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: جشنواره هنر های آوایی و نمایشی دانش آموزان فارس پس از گذشت 14 سال ، اجرای حضوری آن از سر گرفته شد.

کد مطلب: ۸۲۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس خبر داد: احیای دوباره جشنواره حضوری هنر های آوایی و نمایشی دانش آموزان فارس پس از 14 سال

محمد نظری در جمع شرکت کنندگان جشنواره حضوری هنر های آوایی و نمایشی دانش آموزان فارس که در مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب مجتمع خلیج فارس شیراز در حال برگزاری است، گفت: در مسابقات فرهنگی هنری سال جاری، در مجموع 283 هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاه شرکت کردند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: از این تعداد 121 هزار نفر موفق به حضور در مرحله منطقه ای و شهرستان شدند که حاصل آن ارسال 44 هزار اثر از سراسر استان فارس به مرحله استانی بود.

وی در ادامه گفت: مرحله استانی جشنواره هنر های آوایی و نمایشی دانش آموزان فارس طی سال های اخیر، همواره به صورت غیر حضوری و از طریق فیلم های ارسالی مناطق و شهرستان ها داروی میشد، اما در سال جاری و پس از گذشت 14 سال ، این مرحله به صورت حضوری اجرا می شود.

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش وپرورش فارس نیز ، گفت: دراین مرحله بیش از یک هزار دانش آموز دختر وپسر به صورت جداگانه در سه رشته تاتر، سرود ونقالی در قالب 67 گروه از 17 منطقه آموزشی استان به رقابت خواهند پرداخت.

جعفر صادقی افزود: همچنین 150 نفر از فرهنگیان نیز دراین رقابت ها در قالب گروههایی دررشته سرود با هم به رقابت خواهد پرداخت.

وی گفت:این گروهها قبلا در رقابت های آموزشگاهی ومنطقه وشهرستان خود شرکت کرده اند وحایز رتبه های برتر شده اند.

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش وپرورش فارس همچنین گفت:در حاشیه این رقابت کارگاههای آموزشی با حضور اساتید خبره برای علاقمندان وخصوصا دانش آموزان وفرهنگیان استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است ، مسابقات پسران در روز دوشنبه 24 اردیبهشت برگزار شد و مسابقات دختران نیز درروزهای سه شنبه وچهار شنبه 24 و25 اردیبهشت ماه در سه سالن مجموعه هنری آفتاب خلیج فارس واقع در ابتدای شهرک گلستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار