ایجاد بیش از ۳ هزار فرصت شغلی با اجرای طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه جتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری ۳ هزار و ۶۶۱ فرصت شغلی در طرح اشتغال فراگیر و روستایی در استان ایجاد شده که بیش از یک میلیارد ریال به این طرح‌های اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۸۲۱۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد بیش از ۳ هزار فرصت شغلی با اجرای طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، پروانه نیک‌مرام در گفت‌وگو با خبرنگاران، به اعتبارات طرح‌های مشاغل خانگی اشاره کرد و اظهار داشت: سهم استان از اعتبارات مشاغل خانگی ۱۰ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۶ میلیارد تومان معرفی شده و دو میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد کمیته فنی اشاره کرد و افزود: ۶۴۸ طرح فراگیر و روستایی در کمیته اشتغال مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۴۶۹ طرح مصوب شد

نیک مرام با اشاره به ایجاد سه هزار و ۶۶۱ فرصت شغلی در طرح فراگیر و روستایی در سال جاری گفت: اعتبار اختصاص داده شده برای اجرای این میزان اشتغال افزون بر یک میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: تاکنون ۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال فراگیر و ۳۹۰ میلیون تسهیلات در حوزه روستایی و عشایی پرداخت شده که این میزان پرداختی باید افزایش پیدا کند.

نیک‌مرام در پایان بر لزوم همکاری بیشتر سه بانک و موسسه در استان برای پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی تأکید کرد و گفت: اعتبار اختصاص یافته برای اشتغال در روستاها فرصت ارزشمندی است که امیدواریم چهار بانک و موسسه نهایت همکاری خود را در این زمینه انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار