آموزش بیش از یک میلیو ن و 320 هزار ساعت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای آزاد شهرستان ملایر

همدان (پانا) - رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی شهرستان ملایر گفت: بیش از یک میلیو ن و 320 هزار ساعت در قالب 6هزارو 500 نفر، دوره آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای آزاد شهرستان ملایر در سال 96 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بیش از یک میلیو ن و 320 هزار ساعت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای آزاد شهرستان ملایر

احسان فراهانی در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان ضمن اعلام این خبر،اظهار کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی شهرستان ملایر در راستای رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیش از 25 درصد از عملکرد آموزشی خود در بخش دولتی را از طریق اجرای دوره های آموزشی بدون هزینه و توسعه همکاری های آموزشی با دانشگاه ها، دستگاه و نهادهای دولتی مححق کرده است.

وی افزود: بیشترین تمرکز مراکز آموزشی فنی و حرفه ای شهرستان ملایر در سال 97 بر توسعه آموزش های مهارتی حرفه ای اشتغالزا، علی الخصوص برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز بازار کار جهت فارغ التحصیلان دانشگاهی، جویندگان کار و اقشار آسیب پذیراجتماعی به ویژه زنان سرپرست خانوار و همچنین سربازان وظیفه کرده است.

فراهانی با اشاره به برگزاری کارگا ه های مختلف در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی شهرستان ملایر گفت: در حوزه این شهرستان بیش از 30 کارگاه آموزشی در بخش دولتی و 32 واحد آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد خصوصی، وظیفه مهارت آموزی در بیش از یک صد حرفه آموزشی را عهده دار هستند.

وی اظهار کرد: امیدوارم در سالجاری دولت محترم بتواند اعتبارات بیشتری را جهت به روزرسانی تجهیزات آموزشی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای تخصیص دهد.

/حنانه فراهانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار