کاشت نهال به نام معلمان، هدیه دانش‌آموزان پردیسی به آموزگاران‌شان

تهران (پانا) - رئیس انجمن اولیا و مربیان و هیئت امنا مدرسه شجره طیبه نتا از مشارکت دانش‌آموزان شهر پردیس در کاشت 50 هزار نهال به نام معلمان خود خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کاشت نهال به نام معلمان، هدیه دانش‌آموزان پردیسی به آموزگاران‌شان

رضا ژوله در گفت‌و‌گو با پانا در این باره اظهار کرد: در شهر پردیس دانش‌آموزان ابتدایی به جای خریدن گل و هدیه دادن به معلمان خود به اسم هر معلم و کادر آموزشی مدارس درخت می‌کارند.

وی با بیان اینکه این کار باعث می‌شود آن معلم سالیان سال از دیدن درخت کاشته‌شده لذت ببرد، ادامه داد: با همکاری شهرداری در هر منطقه از پردیس تعدادی درخت کاشتیم و به دانش‌آموزان آن مدرسه آموزش دادیم پوست میوه‌های مصرف‌شده را برای کوددهی به این درختان بجوشانند و پسماند آن‌ها را در اختیار ما قرار دهند.

ژوله اضافه کرد: طی تعاملی که با شهرداری داریم فضای مورد نظر را برای درختکاری در اختیار گرفتیم.

رئیس انجمن اولیا و مربیان و هیئت امنای مدرسه شجره طیبه نتا بیان کرد: در هر ماه تعدادی نهال را به ما هدیه می‌دهد تا برای این کار فرهنگی استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه این حرکت برای اولین بار است که انجام می‌شود، گفت: اسفندماه سال گذشته نیز با تعداد درختانی که از شهرداری دریافت کردیم تمام مدارس شهر پردیس را در یک طرح جهادی دعوت کردیم تا در یک بلوار هر فرد به یاد هر شخصی که مدنظر داشت به صورت نمادین با کمک دانش‌آموزان درخت بکارد.

ژوله در پایان عنوان کرد: تاکنون 50 هزار نهال به دست دانش‌آموزان مدارس شهر پردیس کاشته شده است و امیدواریم بتوانیم این کار فرهنگی را در سطح کشور عملیاتی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار