رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت تشریح کرد

تمهیدات پلیس راهور برای بازی فوتبال امروز

تهران (پانا) -رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت به حضور مأموران پلیس راهور تهران بزرگ برای مدیریت و تسهیل در تردد شهروندان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات پلیس راهور برای بازی فوتبال امروز

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با پانا در خصوص برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای مدیریت و تسهیل در تردد شهروندان و ورزش‌دوستان در محدوده ورزشگاه آزادی به‌خصوص آزادراه تهران- کرج تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت، تصریح کرد: مأموران پلیس راهور طبق برنامه‌ریزی انجام شده در محدوده ورزشگاه آزادی و معابر منتهی به آن حضور فعال خواهند داشت؛ همچنین تا اتمام بازی و عادی شدن وضعیت ترافیک به مأموریت خود ادامه خواهند داد.

این مقام ارشد پلیس راهور تهران گفت: با توجه به آنکه مسابقه در ساعات ابتدایی شب آغاز شده و هنگام اتمام بازی هوا کاملا تاریک است عابران پیاده باید به این مسئله توجه کنند که در حاشیه بزرگراه و آزادراه تهران - کرج تردد نکنند.

وی به رانندگان نیز توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه کامل به جلو رانندگی کرده و عبور عابران پیاده را نیز در نظر داشته باشند.

سرهنگ رازقی درخصوص اعمال محدودیت مقطعی، گفت: شاید در مقاطعی پلیس مجبور به اعمال محدودیت ترافیک مقطعی شود بنابراین لازم است که شهروندان همکاری لازم با پلیس را داشته باشند و در صورت اعمال محدودیت از مسیرهای همجوار تردد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار