پیشرفت جامعه بدون حضور بانوان محقق نمی شود

خرم آباد ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در پنجمین جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز گفت: پیشرفت جامعه بدون حضور بانوان محقق نمی شود.

کد مطلب: ۸۲۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت جامعه بدون حضور بانوان محقق نمی شود

رضا زینی وند مقدم گفت: مال و ثروت و همه دارایی های مادی و معنوی انسان نعمت های الهی هستند که باید قدر دانسته شوند و در راه درست بکار گرفته شوند.

وی با اشاره به آیات و روایاتی مبنی بر پاداش کار خیر گفت: برخی اعمال نتیجه پایدار و مستمری در زندگی بشر و جامعه دارند که تا ابد منشا خیر هستند مانند توسعه سواد،علم، آگاهی و پیشرفت جامعه که در امر خیرین مدرسه ساز نیز صدق می کند و قطعا خداوند متعال جزای اینهمه کار خیر و تاثیرگذار در جامعه را به آنان خواهد داد.

وی در ادامه نقش بی بدیل زنان در جامعه را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: بی شک زنان به عنوان نبمی از جمعیت جامعه در توسعه و پیشرفت نیز سهم بسزایی دارند کما اینکه همه موفقیت ها و دستاوردهای مدیران کارآمد مرهون این است که توسط مادری نمونه تربیت یافته و توسط همسری مهربان، پشتیبانی شده اند.

زینی وند با اشاره به اینکه در جامعه هیچ مردی بدون حمایت و پشتیبانی همسرش به موفقیت نخواهد رسید، گفت : به خود می بالیم که در استان لرستان حدود 50 مدرسه توسط بانوان خیّر ساخته شده است و چیزی حدود 600 بانوی مدرسه یار و 40 بانوی خیّر مدرسه سازداریم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همیاری هم بتوانیم پتانسیل های زیادی که در لرستان وجود دارد را شکوفا کنیم و در این راه از لطف پروردگار و با مدد و توسل به ائمه اطهار یاری جوئیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار