برگزار شد؛

سومین جلسه سرگروههای پرورشی درس تفکرو سبک زندگی آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - سومین جلسه سرگروههای پرورشی درس تفکرو سبک زندگی استان ، صبح امروز در محل اتاق جلسه تالار معلم تبریز تشکیل یافت.

کد مطلب: ۸۲۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سومین جلسه سرگروههای پرورشی درس تفکرو سبک زندگی آذربایجان شرقی

طاهر علمی در سومین جلسه سرگروههای پرورشی درس تفکرو سبک زندگی استان با اشاره به اینکه رمضان ماه ضیافت الهی است ، گفت: مهمانی های تشریفاتی و اسراف در مهمانی های ماه رمضان ما را از قناعت دور می سازد ؛ در صورتی که این ماه باید ماه تمرین قناعت و گرسنگی باشد.

وی افزود: عالم کسی است که به قدر و حد خود آگاه باشد.ثقل آموزش و پرورش معلم است و سر گروه ها که برگزیدگان این معلمین هستند، دارای قدر و حد بالاتری می باشید .

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش وپرورش استان اذعان داشت: فرصتهای دیگری نیز در ماه رمضان برای بندگان خدا فراهم است.آشتی با خدا یکی از این فرصتهاست. همانطور که پیامبر(ص) فرمودند:"حب خدا بالاترین نشانه مومن است."،انسانهایی که دوست خدا هستند دیگر به هیچ کاری که این دوستی را برهم بزند مبادرت نمی ورزند.

وی افزود: جرقه ای در پرورشی روشن شده است .باید بسیج شویم تا موضوع پرورشی را در اذهان مدیران مدارس، پرورش دهیم .ما به جز معاونین و مربیان پرورشی باید از مدیران مدارس نیز در مورد مسائل و موضوعات پرورشی توضیح بخواهیم زیرا که آنان در راس هستند و ناظر و مسئول و پاسخگو می باشند.

علمی در پایان با اشاره به رازهای موفقیت سرگروههای استان گفت: اشتیاق به کار سرگروهی ،کارو تلاش ، استمرار و حرکت مداوم در این تلاشها و نیز تمرکز برنقاط هدف پرورشی، موفقیت را بدنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار