جلسه توجیهی طرح همسان سازی پوشاک مدارس شهرستان های شمال آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا)- جلسه توجیهی طرح همسان سازی پوشاک مدارس برای 200 هزار نفر دانش آموز شهرستان های شمال آذربایجان غربی با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان در سلماس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی طرح همسان سازی پوشاک مدارس شهرستان های شمال آذربایجان غربی برگزار شد

حسین عباس زاده رئیس سازمان دانش آموزی استان در این جلسه اظهار داشت: در اجرای طرح همسان‌سازی لباس مدارس نباید سلیقه‌ های شخصی در نظر گرفته شود، بلکه بایستی نسبت به حمایت از تولیدات داخلی اقدام گردد و رفاه حال دانش آموزان و خانواده ها مد نظر قرار داده شود.

وی ادامه داد: همسان سازی پوشاک مدارس، اشتغال زایی ، حمایت از تولیدات داخلی و عرضه پوشاک مدارس با کیفیت و قیمت مناسب از اهداف اجرای طرح همسان سازی پوشش مدارس است.

عباس زاده تاکید کرد: جلوگیری از تبعیض بین دانش‌آموزان، رعایت عدالت اجتماعی و حمایت از افراد بی‌بضاعت از مهمترین مزایای اجرای طرح همسان‌سازی لباس مدارس در مدارس مناطق استان به شمار می‌رود .

موسی زاده مدیر آموزش و پرورش سلماس نیز با تأکید بر این نکته که یکسان سازی لباس فرم مدارس مقدمه ای است بر آماده سازی جهت ورود به جامعه ای منظم، گفت: مسأله یکسان سازی پوشش مدارس در عین این که اقدام موثری از لحاظ ایجاد نظم تلقی می شود ، خالی از جنبه های انتقادی نیست.

موسی زاده حذف فاصله طبقاتی فقیر و غنی ، حفظ نظم و انضباط در محیط علمی مدارس ، نظارت بر عرضه پوشاک مدارس بر اساس طرح های اسلامی ایرانی و کاهش هزینه تحصیل خانواده ها و تامین رایگان برای افراد بی بضاعت را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار