عضو گیری در تشکیلات مهم ترین برنامه سازمان دانش آموزی است

همدان (پانا) - سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان ضمن اشاره به اهداف این سازمان، گفت: اولین و مهمترین کاری که در سازمان دانش آموزی از مهرماه آغاز شده، بحث عضوگیری است.

کد مطلب: ۸۲۱۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
عضو گیری در تشکیلات مهم ترین برنامه سازمان دانش آموزی است

محسن عسگری در همایش سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی استان همدان، گفت: آمار ثبت نام دانش آموزان پیشتاز بیشتر از 13هزار نفر و با رشد 15 درصدی نسبت به سال گذشته بوده و طبق آمارامسال، 516 نفر مربی تشکیلاتی داشتیم.

وی افزود: مسولین سازمان دانش آموزی استان و شهرستان ها بدون داشتن پست مشخصی ودر پست های مختلف، شبانه روز زحمت می کشند که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم مسولین محترم با افزایش چشمگیر فعالیت، برنامه های سازمان را ادامه دهند تا بتوانیم رتبه های خوبی را کسب کنیم.

عسگری گفت: استان همدان در اردوی ملی سال گذشته توانست 13 پرچم افتخار کسب کند که لطف مسولین سازمان و مربیان محترم بود.

وی افزود: از فعالیت های دیگری که سازمان در سال گذشته داشته میتوان به برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد که دوبار برگزار شده و به همت دانش آموزان مبالغ زیادی جمع آوری و بین بی بضاعتان توزیع شده است.

وی به مانور سراسری زلزله اشاره کرد و گفت: امسال در مانور زلزله رتبه اول کشوری را کسب کردیم.

وی با اشاره به هفته درختکاری، گفت: در سطح استان همدان این مراسم به صورت نمادین در چند مدرسه برگزار شد.

وی به اجرای برنامه گردشگری اشاره کرد و افزود: طرح گردشگری که آشنایی دانش آموزان با تامین اجتماعی و فعالیت های آن است اجراشد.

وی درباره سامان دهی بوفه مدارس صحبت کرد و اظهارکرد: طرح بوفه مدارس در 20 درصد مدارس استان برگزار شد.

سرپرست سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: سازمان دانش آموزی یک نهاد عمومی غیردولتی است که معمولا اعتبار از وزارتخانه دریافت نمیکند ولی فعالیت هایی پیشنهاد شده تا بتوانند کسب درامد کنند.

وی گفت: بحث اردوی ملی نسبت به سالهای گذشته تغییر پیدا کرده و دانش آموزان امسال کمتر ثبت نام میشوند تا فقط مربیان و دانش آموزانی که شرایط مناسب را دارند شرکت کنند تا مقام های بهتری کسب کنند.

وی اظهار کرد: امسال در بحث عضوگیری، قول پیشتاز کارت را به دانش آموزان دادیم که متاسفانه حراست آموزش و پرورش به دلیل طی نشدن مراحل قانونی مانع کار شد که به محض آماده شدن کارت ها تقدیم دانش آموزان میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار