برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کامیاران

جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کامیاران با حضور معاون فرماندار، کارشناسان فرمانداری و روسای ادارات شهرستان کامیاران ظهر دیروز در محل فرمانداری این شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مجتمع گاو شیری آهنگران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کامیاران

جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کامیاران به ریاست معاون فرماندار کامیاران برگزار شد ، فرهادی معاون فرماندار کامیاران با تاکید بر مهمترین وظیفه این کارگروه جهت رفع موانع و مشکلات پیش روی مجتمع گاو شیری آهنگران خواستار تدبیر و چاره اندیشی دستگاه های اجرایی به منظور حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع واحدهای تولیدی به ویژه این واحد احداث شده جهت رونق تولید در شهرستان شد.
معاون فرماندارکامیاران ، با اشاره به وجود برخی از مسائل و مشکلات بین دستگاههای اجرایی و واحدهای تولیدی اظهار داشت: وجود مشکل در بین دستگاه های اجرایی و واحد های تولیدی منجر به کاهش بازدهی واحدها می شود که این امر نیز موجب باعث وقفه چرخه تولید خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به موضوع جلسه یعنی مسائل ومشکلات پیش روی مجتمع گاو شیری آهنگران گفت: سرمایه گذاری در هر کشوری دارای اهمیت زیادی است زیرا از یک سو موجب اشتغال زایی و از سوی دیگر تولید و عرضه را افزایش می دهد، که لازم است در اسرع وقت در خصوص این مجتع اقدام مقتضی صورت گیرد.
معاون فرماندار اظهارداشت: رفع موانع موجود در بخش تولید و تجارت مقدمه تحقق اقتصاد مقاومتی وحمایت از کالای ایرانی است.

در پایان معاون فرمانداری کامیاران شناسایی دقیق مشکلات و ارائه راه حل های کارشناسی جهت فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی به عنوان ماموریتی مهم واساسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد : با تشکیل این کارگروه بخش زیادی از موانع واحدهای تولیدی شناسایی و رفع شود.
در ادامه جلسه هرکدام از اعضاء گزارشی از فعالیت های انجام شده در شهرستان به جهت کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی ارائه داده و پس از استماع گزارش مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار