شناسایی نقاط پرخطر شهر کرج برای عابران پیاده

کرج (پانا) - جانشین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از شناسایی 14 نقطه حادثه خیز برای عابران پیاده در شهر خبر داد و گفت: راهکارهای مختلفی برای کاهش تلفات در این نقاط پیش بینی شده که یکی از آنها ساخت و نصب پلِ عابر پیاده است.

کد مطلب: ۸۲۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی نقاط پرخطر شهر کرج برای عابران پیاده

غلامرضا رضوانی با اشاره به اینکه 80 درصد کشته های تصادفات را مطابق آمار پلیس راهور، عابران پیاده تشکیل می دهند، اضافه کرد: علاوه بر آموزش های فرهنگی ترافیکی که لازمه و اساس اصلاح شرایط موجود است، تهیه و تدارک امکانات و تجهیزاتی که بتواند به کاهش این تلفات بیانجامد از اهمیت زیادی برخوردار است.

رضوانی، تعداد پل های عابر پیاده موجود در شهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: هم اکنون 44 دستگاه پل عابر پیاده در شهر کرج وجود دارد.

وی، تعداد پل های مکانیزه شهر را نیز 10 دستگاه عنوان کرد.

به گفته جانشین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج ،با توجه به اهمیت موضوع تاکنون مجوز ساخت 14 پل از شورای اسلامی شهر گرفته شده و فراخوان جذب سرمایه گذار برای آنها توسط سازمان مشارکت ها منتشر شده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم بتوانیم این پل ها را در کمترین زمان احداث کرده و با توجه به نیاز هر منطقه در اختیار شهروندان قرار دهیم.

این مسئول، با اشاره به اینکه مراحل احداث و بهره برداری از 7 دستگاه پل عابر پیاده به دلایل گوناگونی متوقف شده است، ادامه داد: برخی از آنها با مشکلاتی چون وجود معارض روبرو هستند که امیدواریم بتوانیم در سال جاری با بودجه اختصاص یافته بخشی از این مشکلات را مرتفع نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار