ایجاد امید به آینده در دانش آموزان از اهداف مهم سازمان دانش آموزی است

همدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ضمن اشاره به اینکه از اهداف مهم سارمان دانش آموزی ایجاد انگیزه و امید به آینده در دانش آموزان است. گفت: قسمت مهمی از حوزه های تربیت را می توانیم در سازمان دانش آموزی تعریف کنیم.

کد مطلب: ۸۲۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد امید به آینده در دانش آموزان از اهداف مهم سازمان دانش آموزی است

حسن آقا یوسفی در همایش سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: سرمایه روان شناختی به حوزه مهارت های اجتماعی تاکید میکند و برگرفته شده از روانشناسی مثبت گراست.

وی افزود: تاب آور بودن، زندگی در شرایط سخت، نظم، تحمل سختی ها و امید به آینده از اهداف مهم سازمان دانش آموزریست که روانشناسان مثبت گرا بر آن تاکید میکنند.

یوسفی با اشاره به اینکه تربیت در 5حوزه خلاصه میشود، افزود: اگر ما هر شاخه را در ده قسمت برای فرزندانمان تعریف کنیم توانسته ایم شهروندان جهانی تربیت کنیم.

وی با اشاره به شاخه های تربیتی گفت: یکی از این موارد تربیت جسمی است که در قران کریم به سلامت آن تاکید شده و باید شاخه های مختلفی از جمله ورزش روزانه، نظم خواب، نظم کارها برای جسم تعریف کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: بحث دوم بحث تربیت اجتماعی است که بعد مهمش ارتباط و فعالیت های اجتماعیست و تربیت سوم، عاطفیست که شادمانی و نگاه ما به زندگی است. تربیت چهارم معنوی و اخلاقی و تربیت پنجم جنسی است که هر کس با توجه به جنسیتش باید آن را رعایت کند.

یوسفی اظهار کرد: امیدوارم این تربیت ها را در دانش آموزان عزیزمان توسعه دهیم تا شاهد توفیق روزافزون آن ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار