معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندار کردستان:رفع تهدیدات در حوزه ایمنى زیست، رسالت اصلی قرارگاه زیستى پدافند غیرعامل است

سنندج(پانا)-معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندار کردستان، رفع تهدیدات در حوزه ایمنى زیست را رسالتى بر عهده قرارگاه زیستى پدافند غیرعامل عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۲۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندار کردستان:رفع تهدیدات در حوزه ایمنى زیست، رسالت اصلی قرارگاه زیستى پدافند غیرعامل است

حسین خوش اقبال معاون سیاسی ،امنیتی استاندار کردستان در جلسه قرارگاه زیستى (شفاء) استان کردستان خاطرنشان کرد: کاهش آسیب ها در حوزه بیمارى ها و اولویت هاى بهداشتى و منابع غذایى رسالت قرارگاه زیستى محسوب مى شود.
وى قرارگاه زیستى را یکى از حوزه هاى زیرمجموعه پدافند غیرعامل عنوان کرد که هدف آن ایجاد انسجام و هماهنگى با تهدیدات در حوزه زیستى است.
خوش اقبال در این خصوص افزود: مقابله با هرگونه تهدید در حوزه زیستى نیازمند جدیت در پیگیرى از سوى دستگاه هاى متعدد و متولى جهت ایجاد زیرساخت هاى لازم و متناسب در استان مى باشد.
معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندار، خاطرنشان کرد: اگر از مزیت ها و قابلیت هاى مناسب برخوردار باشیم، در صورت بروز هرگونه آسیب، قبل از فراگیر شدن آن مى توانیم در جهت تقویت، شناسایى و تشخیص تهدیدات، اقدامات پیشگیرانه و مقابله اى انجام دهیم که به ایمنى جامعه منتهى گردد.
وى یادآور شد: رفع تهدیدات در حوزه زیستى مىتواند رهنمودى براى توسعه اقتصادى جامعه باشد و از این رو نیازمند اهتمام ویژه است.
خوش اقبال با اشاره به مرزى بودن استان و احتمال مخاطرات بیشتر در حوزه زیستى تاکید کرد: ضرورت دارد سازمان پدافند غیرعامل کشور با تخصیص اعتبارات، امکانات و زیرساخت هایى همچون مراکز قرنطینه، تجهیزات آزمایشگاهى و نظارت بهداشتى بویژه در مبادى ورودى مرز زمینه کنترل تهدیدات را فراهم نماید؛ قرارگاه زیستى استان نیز آمادگى دارد در این حوزه گام هاى بلندى بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار