مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش از پاک ترین دستگاه های اجرایی در کشور است

اهواز (پانا) - مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش به لحاظ آمار ارائه شده توسط سازمان اداری و استخدامی، از پاک ترین دستگاه های اجرایی در کشور است.

کد مطلب: ۸۲۱۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش از پاک ترین دستگاه های اجرایی در کشور است

علی نقی حصنی گفت: دفتر هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش و پرورش بر اساس قانون به منظور نظارت بر عملکرد هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری تشکیل شده است.

وی افزود: این هیئت ها نیز مسئولیت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت آموزش و پرورش را بر عهده دارند.

حصنی گفت: تخلفات اداری کارمندان وزارت آموزش و پرورش، بر اساس آمار اخذ شده از سال 92 تا کنون حدود 15 درصد کاهش داشته است و این امر نشان می دهد ما در بحث آموزش، اطلاع رسانی و افزایش دانش حقوقی و اداری با پیشرفت رو به رو بودیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای کاهش تخلفات اداری بیشتر گام برداریم، گفت: دستگاه وزارت آموزش و پرورش علی رغم گستردگی ، وسعت و حجم نیروی انسانی به لحاظ آمار ارائه شده توسط سازمان اداری و استخدامی از پاک ترین دستگاه های اجرایی در کشور است.

حصنی کمترین تخلفات اداری را در آموزش و پرورش دانست و افزود: این نشان دهنده وجود نظم ، انضباط کاری و رعایت قوانین در مجموعه کارکنان آموزش و پرورش است.

وی گفت: معلمین همیشه پاک دست هستند و ما این پاک دستی را ارج می نهیم و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.گفتنی است؛ کارشناسان حراست، ارزیابی عملکرد و امور اداری آموزش و پرورش استان خوزستان در این گردهمایی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار