معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

پیش بینی شرکت 35 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش خوزستان

اهواز (پانا) - معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: پیش بینی می شود حدود 35 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش خوزستان در تابستان 97 شرکت کنند.

کد مطلب: ۸۲۱۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش بینی شرکت 35 هزار دانش آموز در برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش خوزستان

مهدی رفیعی دهکردی در نشست کمیته اجرایی اوقات فراغت استان خوزستان با اشاره به اینکه ستاد اوقات فراغت در استان تشکیل شده است، گفت: جذب حداکثری دانش آموزان در کلاس های اوقات فراغت از برنامه های ستاد اوقات فراغت و پایگاه های تابستانه در خوزستان است.

وی با بیان اینکه اولویت پایگاه های اوقات فراغت جذب دانش آموزان مناطق محروم است، گفت: فعالیت های صورت گرفته در این پایگاه ها در ساحت های عبادی، اخلاقی و تربیتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رفیعی با تاکید بر اینکه فعالیت های پایگاه های اوقات فراغت با محوریت حمایت از کالای ایرانی انجام می شود، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و بازارچه های دانش آموزی از برنامه هایی است که در این پایگاه ها اجرا می شود.

معاون پرورشی، فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دانش آموزان در 52 رشته و 241 پایگاه اوقات فراغت در استان می توانند فعالیت کنند، افزود: کانون های فرهنگی تربیتی، کانون های فرهنگی اجتماعی محله، مدارس قرآن، کانون های ورزشی، پژوهشسرا ها و اردوگاه دائمی بخشی از پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در استان خوزستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار