برگزاری دوره آموزشی مدیران مراکز یادگیری محلی و مسئولین نهضت سواد آموزی شهرستانهای استان تهران

اسلامشهر (پانا)-دوره آموزشی مدیران مراکز یادگیری محلی و مسئولین نهضت سواد آموزی شهرستانهای استان تهران،با حضور نماینده نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش ومعاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به میزبانی آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۱۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی مدیران مراکز یادگیری محلی و مسئولین نهضت سواد آموزی شهرستانهای استان تهران

در این جلسه ،حسن حبیبی پور، مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت :مراکز محلی یادگیری میتوانند گام مهمی در راه غنی سازی فرهنگ مردم و جذب همگان به سمت سواد آموزی بردارند و با افزایش دانش ،آسایش را به ارمغان بیاورند.

وی در ادامه افزود:با برگزاری کارگاههای آموزشی توانمند سازی و آموزش مهارت زندگی به تحصیل والدین کمک کرده تا در تربیت فرزندان آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.

سپس در بخش دیگری از جلسه ،سعید شهریاری ، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در سخنانی با گرامیداشت شعارسال رهبری در حمایت ازکالای ایرانی و گرامیداشت روز فردوسی ،شاعر ایرانی به تشریح طرحهای اجرایی معاونت سواد آموزی شهرستانهای استان تهران در سال 97 پرداخت.

وی از افتتاحیه طرح اتباع خارجی که به صورت سه جانبه و با حضور کمیسیاری عالی اروپایی ،وزارت کشور و نهضت سواد آموزی،برگزار شد، خبر داد و به برگزاری یادواره 177 شهید نهضت سواد آموزی در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد.

شهریاری گفت :مراکز یادگیری محلی در دولت تدبیر و امید تقویت شد و نقش این مراکز را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر برشمرد.

شایان ذکر است ،در این گردهمایی یک روزه که به میزبانی نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار گردید ،،مدیران مراکز یادگیری محلی و مسئولین نهضت سواد آموزی هشت شهرستان استان تهران به آموزش و تبادل نظر در ارتباط بامباحث تخصصی زیر نظر کارشناسان سواد آموزی پرداختند.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار