افتتاح دهیاری روستای سیمون دربخش مرکزی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-روستائیان اسلامشهر مردمانی زحمتکش، وفادار به انقلاب و پشتیبان نظام اسلامی هستند و نقش قابل توجهی در تولید محصولات کشاورزی و دامی دارند.

کد مطلب: ۸۲۱۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دهیاری روستای سیمون دربخش مرکزی اسلامشهر

در این مراسم که فرمانده انتظامی ، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی، خانواده معظم شهدا و ساکنان روستای سیمون نیز حضور داشتند، امیراله حقیقی ،فرماندار اسلامشهردر سخنانی اظهار داشت: با تعامل و همدلی مسئولان شهرستان شاهد بودیم که بیش از ۵۰ واحد مسکونی در محدوده زمانی پنج ماهه در قلعه سیمون احداث شد و در اختیار خانواده های نیازمندی که در شرایط بسیار بدی زندگی می کردند، قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از آن ساماندهی که صورت گرفت، حال زمان ارائه خدمات بیشتر به ساکنان روستای سیمون فرا رسیده و بزودی عملیات اجرائی احداث ساختمان چند منظوره دهیاری سیمون نیز آغاز خواهد شد.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بهبود وضعیت روستاها گفت: روستائیان اسلامشهر مردمانی زحمتکش، وفادار به انقلاب و پشتیبان نظام اسلامی هستند و نقش قابل توجهی در تولید محصولات کشاورزی و دامی دارند و باید خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه داد.
حقیقی با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات قابل توجهی از محل ارزش افزوده و سایر منابع در اختیار دهیاریهای شهرستان قرار گرفته، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید رقم قابل توجهی قریب به ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری واریز شده که ۱۲ میلیارد تومان از این اعتبارات برای اجرای برخی از پروژه های عمرانی در این روستاها آماده شده است و در حال حاضر عملیات اجرائی این پروژه ها در دست پیگیری برای اجراست.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار