معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان به پانا خبرداد:

برگزاری اردوی ایران مرز پرگهر ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمرهرمزگان

بندرعباس(پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان از اعزام اعضای کانون های دانش آموزی شهرستان بندرعباس به اردوی ایران مرز پرگهر خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۱۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی ایران مرز پرگهر ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمرهرمزگان

سحر رفیعی بندری در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: اردوی ملی ایران مرز پرگهر با محورهای فرهنگی و آشنایی با دستاورد های ملی و صنایع پیشرفته با حضور جمعیاز اعضای فعال کانون فعال کانون های دانش آموزی در استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: به منظور شناسایی ایران به عنوان مرز پرگهر و شناسایی مکانهای تاریخی، گردشکری ،صنعتی، این اروها از قبل از عید نوروز درسطح استان درحال برگزاری است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان عنوان کرد: علاوه بر کنترل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی شناسایی مکان های تاریخی گردشگری، صنعتی و هدف دیگر این اردوها انجام کار گروهی است.

رفیعی بندری بیان کرد: برگزاری این اردوها با هدف آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای ملی، هویت یابی، افزایش انسجام و پیوند اجتماعی در وجود آنان بسیار موثر و کاربردی است.

وی تصریح کرد: ارتقاء و افزایش آگاهی دانش آموزان از تکنولوژی و علم روز، تاثیر چشمگیر در رشد و پیشرفت کشور در آینده نه چندان دور خواهد داشت.

رفیعی بندری خاطرنشان کرد: دراین اردوها تاکنون بیش از 200 عضو کانون های دانش آموزی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار