معاون بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: پزشک خانواده و نظام ارجاع اولویت وزارت بهداشت است

نیشابور ( پانا ) - معاون بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع اعضای هیئت رئیسه و مدیران معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: اولویت این معاونت در سال جاری تکمیل پرونده الکترونیک، پزشک خانواده و نظام ارجاع است.

کد مطلب: ۸۲۱۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: پزشک خانواده و نظام ارجاع اولویت وزارت بهداشت  است

علیرضا رئیسی اظهار داشت: در سال جاری یکی از برنامه های وزارت بهداشت توجه به کنترل شاخص های بهداشتی است.

وی با اشاره به این موضوع که الویت اصلی وزارت بهداشت در سال جاری تکمیل پرونده الکترونیک پزشک خانواده و نظام ارجاع است، افزود: برای این موضوع 12 گام اجرایی تعریف شده است که طبق برنامه زمان بندی شده گام ها پیش می رود و هر گام تکمیل کننده گام بعدی است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که مجلس شورای اسلامی و سازمان های مربوطه از طرح تحول نظام سلامت حمایت کاملی دارند، اضافه کرد: یکی از مشکلات پیش روی این وزارت عدم اجرای کامل نظام ارجاع بوده که با توجه به اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اجرا و تفاهم نامه با معاونت درمان وزارت، نظام ارجاع از کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد.

علیرضا رئیسی با اشاره به سامانه سیب خاطر نشان کرد: ارتقای سامانه سیب یکی دیگر از برنامه های مهم این معاونت بوده و در سامانه مزبور جهت نظر سنجی از مردم سامانه پیامکی راه اندازی شده است که از ابتدای سال جاری با راه اندازی این موضوع و بررسی نظر سنجی مردمی میزان رضایت مردمی از خدمات سامانه سیب بالای 90 درصد بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار