کشف 70 میلیارد ریالی اشیاء عتیقه در محمودآباد

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی مازندران از کشف هزارو 46 عدد شیئ عتیقه به ارزشی بالغ بر 70 میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف 70 میلیارد ریالی اشیاء عتیقه در محمودآباد

سردار سیدمحمود میرفیضی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی صورت گفته مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق و خرید و فروش اشیاء عتیقه در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس امنیت و عمومی استان و شهرستان محمود آباد قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی متهمان شدند .

سردار میرفیضی خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی متهمان را که با تشکیل باندی 4 نفره در قاچاق و خرید و فروش اشیاء عتیقه فعالیت داشتند دستگیر کردند .

او تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از متهمان یک هزار و 24 عدد شیء عتیقه متعلق به دوران ساسانیان، صفویان و قاجاریان شامل، سکه های طلا، سکه های نقره، مهره جات، انواع سرنیزه، عروسک های مفرغی و جام کشف شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه ارزش ریالی اشیاء عتیقه کشف شده را در مجموع بالغ بر 70 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار