مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی اردبیل افزایش می یابد

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: هم اکنون چند سرمایه گذار بزرگ برای سرمایه گذاری در طرح های صنعتی و تولیدی در این شهرک ها اعلام آمادگی کرده اند و با این وضعیت حضور بخش خصوصی در استان روند رو به افزایشی خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۲۱۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی اردبیل افزایش می یابد

علی نظری شیخ احمد افزود: جذب سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی یکی از راهکارهای تولید و اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان اردبیل است که در این راستا توافق اولیه با چند سرمایه گذار بخش خصوصی برای سرمایه گذاری انجام شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 20 طرح تامین زیرساخت با اعتبار 240 میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در حال اجراست و با تکمیل آن تحول بزرگی به لحاظ اشتغال زایی در اردبیل صورت می گیرد.
نظری شیخ احمد با اشاره به نامگذاری سال بنام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تولید کالا و محصولات در شهرک ها و نواحی صنعتی انجام می شود از این رو راه اندازی پویش حمایت از کالای ایرانی باعث تقویت و حمایت از واحدهای صنعتی خواهد شد.
وی بیان کرد: از مهم ترین الزامات حمایت از کالای ایرانی، فراهم شدن زیرساخت ‌های لازم برای استقرار و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بشمار می‌ رود که این امر با ایجاد شهر‌ک ها و نواحی صنعتی محقق و بستر لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار در استان فراهم‌ شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همچنین از برگزاری 133 دوره آموزشی برای مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال های 96 و 97 خبر داد.
نظری با بیان اینکه با آموزش می توان علاوه بر کسب و یادگیری مهارت، ارتقای کیفیت و بهره وری در فرایند کاری ایجاد کرد افزود: در طول این دوره ها سه هزار و 235 نفر از مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی و تولیدی در کلاس های آموزشی حضور یافته و گواهینامه دریافت کرده اند.
وی گفت: این شرکت در راستای کمک به توسعه و ارتقای مهارت در صنایع کوچک 80 درصد از هزینه های برگزاری دوره آموزشی را پرداخت می کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با برگزاری دوره های آموزشی اعم از مهارتی، مدیریتی، کارآفرینی، حین کار و مجازی بعنوان حامی واحدهای صنعتی در ارتقای بهره وری و تولید می باشد.
گفتنی است:در حال حاضر 17 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار