شهردار اردبیل خبرداد:

اجرای بیش از ۵۰ پروژه تفریحی-گردشگری در مجموعه شورابیل

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: بیش از ۵۰ پروژه تفریحی - گردشگری با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در مجموعه شورابیل در حال اجرا است.

کد مطلب: ۸۲۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از ۵۰ پروژه تفریحی-گردشگری در مجموعه شورابیل

حمید لطف اللهیان با بیان اینکه زیپ لاین منطقه شورابیل به عنوان یکی از پروژه های تفریحی در این منطقه است افزود: این زیپ لاین اولین زیپ لاین رفت و برگشت موتوری با طول ۴۷۵ متر و باسرعت ۶ متر در ثانیه در کشور است که با اخذ تاییدیه استاندارد در تیرماه سال آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران خواهد بود.

وی از اجرای طرح ساحل سازی در منطقه شورابیل خبرداد و گفت: طراحی این پروژه به اتمام رسیده و اعتبار آن در بودجه سال ۹۷ در نظر گرفته شده است که در سال جاری عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین با اشاره به آماده سازی پارکینگ های سه گانه در ورودی های شورابیل و پارکینگ شوراسنتر افزود: با تسریع در عملیات اجرایی ورودی جدید شورابیل از سمت شهرک نادری این ورودی نیز آماده بهره برداری خواهد بود.

لطف اللهیان با بیان اینکه در هر پارک از مبلمان متفاوت و مختص همان پارک استفاده خواهد شد، گفت: ساماندهی ورودی قدیمی شورابیل نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: پروژه ها و طرح های دیگری در چهارچوب طرح جامع شورابیل در نظر گرفته شده تا این منطقه را متفاوت تر از سال های قبل به منطقه ای بی نظیر در کشور تبدیل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار