معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

مراکز پیش دبستانی زیر نظر سایر نهادها باید از آموزش و پرورش مجوز فعالیت دریافت کنند

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: مراکز پیش دبستانی زیر نظر سایر نهادها باید از آموزش و پرورش مجوز فعالیت دریافت نمایند.

کد مطلب: ۸۲۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مراکز پیش دبستانی زیر نظر سایر نهادها باید از آموزش و پرورش مجوز فعالیت دریافت کنند

محمد احسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: همه مراکزی که اقدام به ارائه خدمات آموزشی به نوآموزان 4 تا 6 سال می نمایند ملزم به اخذ مجوز از آموزش و پرورش هستند ،در غیر اینصورت فعالیت آنان از نظر آموزش و پرورش غیرمجاز تلقی می گردد.

وی با اشاره به موارد فوق از کلیه موسسانی که با مجوز سایر نهاد ها در حوزه آموزش کودکان 4 تا 6 ساله فعالیت می کنند خواست تا با مراجعه به سامانه مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش به آدرس www.mosharekatha.ir مجوز فعالیت یک ساله موقت دریافت نمایند.

احسانی تصریح کرد: موسسان پس از مراجعه به سامانه مذکور و ثبت نام، یک کد رهگیری دریافت خواهند نمود که همین کد به منزله مجوز موقت یکساله تلقی می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با ارائه طرح ها و برنامه های متنوع و محتوای آموزشی مناسب در جهت توسعه کمی و کیفی دوره تحصیلی پیش دبستان گام های موثری برداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار