ویژه دبیران دین و زندگی

کارگاه آموزشی تکنیک های پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی در اراک برگزار شد

اراک(پانا)- کارگاه آموزشی روش ها و تکنیک های پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی ویژه دبیران دین و زندگی مناطق مختلف استان مرکزی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک در دبیرستان پسرانه نمونه حاج کاظمی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی تکنیک های پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی در اراک برگزار شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی در این کارگاه آموزشی، گفت: روز آمد نمودن دانش حرفه ای معلمان و ارتقای شایستگی های علمی دبیران معارف استان یکی از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

مجتبی حیدری افزود: تدارک کارگاه های موضوع محور برای دبیران به علت تغییراتی که در کارکردهای اجتماعی برای دانش آموزان رخ داده یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز بر اهمیت آموزش مهارت های زندگی در کنار آموزش دروس پایه و تخصصی به دانش آموزان تاکید نمود.

سید رحیم محمدی با اشاره به نقش برگزاری کارگاه های آموزشی در ارتقاء دانش حرفه ای معلمان افزود: یادگیری روش ها و تکنیک های پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی از امور ضروری برای دبیران دین و زندگی است.

وی در خصوص اهمیت سال تحصیلی آینده به دلیل استقرار پایه دوازدهم در نظام آموزشی مطالبی را نیز بیان نمود.

استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مرکز پاسخگویی به شبهات دینی قم نیز ابتدا دلایل و منشأ پیدایش شبهات دینی را بیان کرد.

سید حسن هاشمی ضمن دسته بندی سوالات و شبهات دینی، روش ها و تکنیک های مختلف پاسخگویی به این سوالات را با ارائه نمونه هایی تبیین نمود.

کارگاه آموزشی روشها و تکنیک های پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی با حضور بیش از 70 نفر از دبیران معارف اسلامی استان بصورت تعاملی و پرسش و پاسخ برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار