رشد۴۰ درصدی استان البرز در کسب مدال های جهانی و بین المللی

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز گفت: لایحه تجلیل از مدال آوران البرزی به شورای شهر ارائه شده است.

کد مطلب: ۸۲۱۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رشد۴۰ درصدی استان البرز در کسب مدال های جهانی و بین المللی

امیر غفرانی مدیر کل ورزش وجوانان استات البرز گفت: لایحه تجلیل از مدال آوران البرزی به شورای شهر ارائه شده است

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه نزدیک به هزار و ۵۰۰ مدال جهانی، آسیایی، بین المللی، کشوری در رشته های آقایان و بانوان در استان البرز با ظرفیت ۴۸ هیئت ورزشی کسب شده است لایحه تجلیل از این مدال آوران را به شورای شهر ارائه داده ایم.

غفرانی گفت: نسبت به سال قبل ۴۰ درصد رشد در کسب مدال های جهانی و بین المللی را داشته ایم که این تلاش ها قابل تقدیر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: در سالجاری شاهد برگزاری رقابت مسابقات آسیایی جاکارتا در رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود.

وی بر ضرورت تعامل بیشتر اداره کل آموزش و پرورش با امور حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: با کارهای تحقیقاتی زمینه تعاملات بیشتر در این بخش باید فراهم شود.

غفرانی گفت: ما به نیروی جوان اهمیت خاصی می دهیم و در برنامه ها از نظرات کارشناسی آنان بهره می گیریم و سعی می کنیم از این ظرفیت استفاده شود؛ امیدمی رود دیگر دستگاه ها نیز از پتانسیل جوانان در این زمینه بهره مند شوند.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم داشت تا علاقمندان جوان در دستگاه ها به فعالیت های برون سازمانی مشارکت داده شوند و با این روند آینده مطلوبی را برای کشور و استان شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار