علمی خبر داد: برگزاری  دوره های آموزشی قرآن و جلسات اخلاق همزمان با ماه مبارک رمضان  

رمضان فرصتی برای خودسازی است

تبریز (پانا)-  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های آموزشی  قرآن و جلسات اخلاق همزمان با ماه مبارک رمضان  در اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۱۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
علمی خبر داد: برگزاری  دوره های آموزشی قرآن و جلسات اخلاق همزمان با ماه مبارک رمضان  

طاهر علمی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری کلاس های آموزش قرآن در ماه مبارک رمضان برای کارکنان اداره کل طبق روال چند سال گذشته خبر داد و گفت: این جلسات آموزشی از اول ماه مبارک رمضان از ساعت 7 و سی دقیقه صبح با حضور اساتید مجرب در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: سعی داریم تا در این ماه میهمانی خدا با تشکیل جلسات اخلاق و سخنرانی ها که با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود مسائل مربوط به اخلاق اجتماعی را بهبود بخشیده و انگیزه کاری را در کارکنان افزایش دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: این جلسات در قالب دوره های ضمن خدمت برگزار خواهد شد و با توجه به تقارن ایام شب های قدر و سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب قطعا بخشی از برنامه ها و سخنرانی ها در خصوص تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود.

علمی اضافه کرد: همچنین همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر راویان هشت سال دفاع مقدس برای سخنرانی دعوت خواهند شد.

وی با تاکید بر استفاده از فضیلت های ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه رمضان فرصتی طلایی برای تقویت اراده و قدرت تصمیم گیری و فرصتی برای آزمون خود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار