ششمین المپیاد آماده دادرس مرحله استانی برگزار شد

خرم آباد ( پانا ) _ ششمین المپیاد آماده مرحله استانی با حضور نهایی منتخب پسران و دختران شهرستان ها و مناطق از تاریخ در مکان پادگان حمزه سید الشهداء خرم آباد برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۱۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ششمین المپیاد آماده دادرس مرحله استانی برگزار شد

رضائی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: مسابقات المپیاد آماده در سطح مدارس با ارائه آموزش های لازم توسط مربیان آموزش دیده با برنامه ریزی صحیح شروع ، سپس تیم های برتر آموزشگاه ها در سطح شهرستان ها و مناطق و سپس در مرحله استانی به رقابت پرداخته و در نهایت تیم های برتر پسران و دختران هم از لحاظ فنی و هم از نظر اخلاقی انتخاب و جهت شرکت در مسابقات کشوری معرفی شدند.

بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: از اهداف مهم این طرح آماده سازی، پرورش و توانمند سازی دانش آموزان در راستای خود امدادی و دگرامدادی می باشد.

جمشیدی معاون جوانان هلال احمر در این خصوص گفت: از دیگر اهداف ما در طرح مذکور ایجاد بستر مناسب برای مشارکت فعال دانش آموزان در طرح های بزرگتر و موثرتر در سلامت و آمادگی دانش آموزان و جامعه است.

بازوند رئیس اداره سلامت و تندرستی افزود: اخلاق محوری در این مسابقات بسیار حائز اهمیت است و تیم های انتخابی بایستی علاوه بر کسب مهارت های کافی، شایستگی لازم را از نظر اخلاقی داشته باشند بطوری که نماینده لرستان در مسابقات کشوری سفیران سلامت،تیمی با اخلاق و مهارت بالا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار