ضرورت حضور نخبگان حوزه تربیت برای ترویج سبک زندگی اسلامی

ساری (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و‌پرورش مازندران گفت: امروزه لازم است نشست‌هایی با حضور نخبگان حوزه تربیت و سبک زندگی اسلامی برای تربیت صحیح دانش‌آموزان برگزار شود.

کد مطلب: ۸۲۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حضور نخبگان حوزه تربیت  برای ترویج سبک زندگی اسلامی

محمد شعبانی در نشست‌ «نسیم هدایت» که با محوریت مفاهیم دینی و تربیتی در سالن هلال احمر شهرستان ساری برگزار شد، گفت: در حیطه مسائل تربیتی آنچه بیش از هر چیزی مهم است، نیروی انسانی توانمند است که موتور محرکه هر دستگاهی محسوب می‌شود.

او افزود: تربیت محصول زمان و مکان خاصی نیست و مقوله‌ای علمی، فنی و هنری است که از ویژگی خاصی برخوردار است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ویژگی‌های سیاسی اجتماعی دهه های ۷۰، ۸۰ و ۹۰ تصریح کرد: دهه ۷۰ دهه جامعه باز بود و دهه ۸۰ اوج تنش‌های سیاسی در جامعه بود و در دهه ۹۰ دهه با پیچیدگی تربیت روبرو شدیم به صورتی که یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم این است که دانش‌آموزان الگوهای نخبگی را نمی‌شناسند.

شعبانی افزود: در دهه ۹۰ در کنار مدرس، مربی، خانواده یک دنیای مجازی و پنهان مسئله عصر ما شده است از این جهت ضرورت دارد نشست‌هایی با بهره‌گیری از نخبگان حوزه تربیت و سبک زندگی اسلامی برگزار شود تا در تربیت صحیح فرندانمان موفق عمل کنیم.

او در پایان از اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، حوزه علمیه برادران و خواهران استان در برگزاری این نشست تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار