مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان:

روابط‌ عمومی‌ها با تعصب نسبت به دستگاه خود فعالیت کنند

زنجان(پانا)- مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: روابط‌ عمومی‌ها با تعصب نسبت به دستگاه خود فعالیت کنند.

کد مطلب: ۸۲۱۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
روابط‌ عمومی‌ها با تعصب نسبت به دستگاه خود فعالیت کنند

ادریس سالاری ظهر امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های استان زنجان اظهار کرد: اهمیت ارتباطات در دنیای امروزه بسیار زیاد است، به حدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن تاکید بسیار کرده و فرموده‌اند، اگر رهبر نبودم، مسؤولیت فضای مجازی را عهده‌دار می‌شدم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در روابط عمومی فرصت استفاده از مشارکت افکار عمومی را در برنامه‌ها فراهم کنیم، اضافه کرد: باید در کار روابط عمومی زمینه رضایت‌مندی ارباب رجوع را فراهم سازیم.

مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان با بیان اینکه مقامات عالی کشور بارها به بحث روابط عمومی و اهمیت آن اشاره کرده‌اند، گفت: اما با این حال بازهم در ساختار با مشکل مواجه هستیم و بحث بودجه و اعتبارات لازم پیش‌بینی نشده است.

سالاری با بیان اینکه عشق و علاقه موجب می‌شود که روابط عمومی در کار خود موفق عمل کند، اضافه کرد: البته باید در حوزه آموزشی نیز روابط عمومی‌ها را توانمند کرد.

وی با اشاره به سخنان استاندار زنحان در زمینه نیازمندی به بحث تعصب بیان کرد: اگر امر توسعه در استان مورد توجه باشد و خدمت کردن به مردم به عنوان یک امر مهم تلقی شود و ما نسبت به دستگاه اجرایی خودمان تعصب داشته باشیم و تلاش کنیم وارد دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها شویم موفق عمل خواهیم کرد.
مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان با اشاره به اینکه برای پیشبرد توسعه فرصتی بهتر از منتقدان وجود ندارد، بیان کرد: یا حرف منتقدان درست است که ما باید بر اساس آن خودمان را اصلاح کنیم و یا اگر نیست باید با احترام پاسخ منتقدان را بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار