کاروان تبریز 2018 به گیلان رسید

رشت(پانا)-معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: کاروان سفیران تبریز 2018 پس از گذر از بسیاری از استان های کشور، به این استان رسیده است.

کد مطلب: ۸۲۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کاروان تبریز 2018 به گیلان رسید

حمیدرضاافزود: کاروان یادشده شامل 12 اتوبوس است که حامل انواع هنرهای سنتی و صنایع دستی، صنعتگران و هنرمندان آذربایجان شرقی است که بناست در لاهیجان اسکان یابند.
وی اظهار کرد: هنرمندان یادشده امشب در کنار استخر لاهیجان به معرفی ظرفیت های گردشگری تبریز می پردازند.
به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ، اتوبوس های کاروان در قالب غرفه های نمایشگاهی است و هنرمندان در آنها ، صنایع دستی و سوغات تبریز را معرفی می کنند.
آذرپور افزود: هنرمندان گیلانی نیز به جمع هنرمندان تبریز می پیوندند و اجرای مشترکی از ظرفیت های فرهنگی استان های گیلان و آذربایجان شرقی از جمله موسیقی فولکلور دو استان را به نمایش می گذارند.
همزمان با جشن رسمی تبریز 2018 ، کاروانی از صنایع دستی و سوغات آذربایجان شرقی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری این استان با شعار حمایت از کالای ایرانی به استان های کشور سفر می کند.
این کاروان تا کنون از شهرهای زنجان، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر و قشم و سیرجان، یزد، بیرجند، مشهد و شاهرود و سمنان و ساری عبور کرده است.
شهر تبریز در نهمین اجلاس وزیران گردشگری و کارشناسان ارشد کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در دی ماه 1394 به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال 2018 برگزیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار