معاون عمرانی استاندار کردستان: داوطلبان هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی در سوانح و بلایای طبیعی و غیرطبیعی هستند

سنندج (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: داوطلبان هلال احمر همواره نخستین کسانی هستند که کار امدادرسانی به مصدومان و مجروحان در سوانح طبیعی و غیرطبیعی را انجام می دهند و این کار بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۸۲۱۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون عمرانی استاندار کردستان: داوطلبان هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی در سوانح و بلایای طبیعی و غیرطبیعی هستند

امیر قادری روز گذشته در همایش تجلیل از امدادگران جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: در سوانح طبیعی اگر برنامه ریزی به شکلی صحیح انجام شود، دیگر این حوادث به عنوان بلا نخواهند بود و در بسیاری از کشورها زلزله و سیل کمترین خسارت را وارد می کند، چراکه برنامه ریزی به شکلی دقیق در این نقاط انجام می شود.
وی افوزد: همانگونه که نعمت هایی چون باران و برف نیاز است، سیل و زلزله نیز به لحاظ طبیعی یک نیاز ضروری است و لذا کار دستگاه هایی که در زمینه امدارسانی در هنگام این سوانح دخیل هستند از جمله جمعیت هلال احمر و داوطلبان این جمعیت، قابل تجلیل است.
معاون عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه مردم کردستان در زلزله کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند، گفت: هم خدماتی که توسط دستگاه های عضو ستاد بحران استان و خاصتا جمعیت هلال احمر انجام شد بیسار ارزشمند بود و هم مردم کردستان در این زمینه به طور کامل پای کار بودند که جای تشکر دارد.
وی افزود: مردم کردستان نشان داده اند در هر شرایطی می توان روی آنها حساب کرد و قطعا هر کاری که نهایتا منجر به مشارکت مردم شود، موفقیت آمیز خواهد بود.
قادری با تأکید بر اینکه نوع کار هلال احمر ارتباطی با مسائل سیاسی و دولتی ندارد، گفت: کسی که در هلال احمر کار می کند ابتدا وظایف این حوزه را مطالعه و سپس با عشق و داوطلبانه وارد آن می شود که ارزش زیادی دارد.
معاون عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: کردستان به لحاظ گردشگری و طبیعی شرایط ارزشمندی دارد و به همین دلیل جاده های استان بویژه در ایام تعطیلات پرازدحام است و در این وضعیت نیروهای هلال احمر هستند که در کنار پلیس راه و راهور در دشوارترین شرایط بیشترین خدمات را ارائه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار