در گفت‌وگو با پانا

ابراهیم جوادی: شورای فنی کشتی بهترین تصمیم را بر اساس خرد جمعی درباره بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی گرفت

تهران (پانا) – عضو شورای فنی فدراسیون کشتی خط خوردن چهار آزادکار مصدوم از اردوی تیم ملی را حاصل خرد جمعی اعضا این شورا عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم جوادی: شورای فنی کشتی بهترین تصمیم را بر اساس خرد جمعی درباره بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی گرفت

ابراهیم جوادی عضو شورای فنی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با پانا درباره برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: شورای فنی مسابقات انتخابی برگزار شده را ارزیابی کرد و بر این اساس بهترین تصمیم را برای حضور ورزشکاران در مسابقات بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گرفت. امسال شرایط حضور در بازی‌های آسیایی خیلی متفاوت است چرا که فقط در شش وزن المپیکی ما می‌توانیم کشتی‌گیر اعزام کنیم و قاعدتاً تعداد مدال‌های ما کاهش پیدا کرده است .

وی ادامه داد: بنابراین باید در این وزن‌ها هرکدام یک کشتی‌گیر اعزام کنیم. با انتخابی که برگزار شد دست کادر فنی هم بازتر شد تا نفراتی انتخاب شوند که شانس مدال‌آوری آنها بالاتر باشد .

جوادی در مورد انتخابی تیم ملی و شرایطی که کشتی گیران از نظر فنی داشتند، گفت: واقعیت این است که برخی اشکالات و نواقص فنی در عملکرد کشتی گیران دیدیم و به طور حتم این نواقص در مسابقات بین‌المللی کشتی گیران را دچار مشکل می‌کند. بنابراین باید کادر فنی در این مدتی که پیش رو دارند این نواقص را حل کنند تا شرایط برای کشتی گیران بهتر پیش برود. در حال حاضر ظرفیت کشتی ایران همین نفرات است و کادر فنی باید آنها را برای بهترین شدن و کم نقص بودن آماده کند .

عضو شورای فنی کشتی آزاد فدراسیون ادامه داد: همان‌طور که گفتم در جاکارتا شرایط سخت شده است چرا که ما با کاهش سهمیه روبه‌رو شدیم و شانس مدال‌آوری پایین آمده و به همین علت کشتی‌گیرانی که به این مسابقات اعزام می‌شوند باید از همه نظر موجه و قابل‌قبول باشند و نقصی در کشتی گرفتنشان وجود نداشته باشند تا به مدال جاکارتا برسند. البته کادر فنی هم باید در این بازه زمانی کم باید این نواقص را حل‌وفصل کند .

وی در رابطه با حواشی که در انتخابی تیم ملی به وجود آمد گفت: اتفاق ناراحت کننده‌ای در انتخابی تیم ملی رخ داد و کمیته انضباطی باید هر چه سریع‌تر با آن برخورد کند و رای خود را صادر کند. واقعاً این حواشی زیبنده کشتی ایران نبوده و نیست و ما هم از اینکه این اتفاقی که افتاد ناراحت هستیم .

جوادی در پایان به کنار گذاشته شدن حسن رحیمی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی و مسعود اسماعیل‌پور از ترکیب اصلی تیم برای بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت : شرایطی که این آزاد کاران و قهرمانان کشتی ایران اعلام کرده بودند در شورای فنی مطرح شد و بر اساس خرد جمعی تصمیم گرفته شد که به علت احترام به کشتی‌گیرهایی که در انتخابی شرکت کردند و از سمت دیگر به علت اینکه این چهار نفر شرایط مناسبی برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‎‌های آسیایی ندارند؛ آنها به این رقابت‌ها اعزام نخواهند شد اما می‌توانند برای انتقال تجربه کنار تیم ملی تمرین کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار