اولین نشست بانوان شاغل اداره کل آموزش و پرورش لرستان در سال 97 برگزار شد

خرم آباد (پانا) - اولین نشست مدیرکل آموزش وپرورش استان لرستان با بانوان شاغل حوزه ستادی در سال 97در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست بانوان شاغل اداره کل آموزش و پرورش لرستان در سال 97 برگزار شد

اولین نشست مدیرکل آموزش وپرورش استان لرستان با بانوان شاغل این اداره کل در سال جاری در اتاق کنفرانس حوزه مدیر کل برگزار شد.

در این نشست رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش وپرورش لرستان بابیان اینکه،نگاه ما در مدیریت آموزش وپرورش شایسته سالاری بدور از حاشیه سازی وایجاد محیطی آرام است

وی افزود:دراین راستا افرادی را که برای تصدی امورمدیریتی مورد مطالعه قرار میدهیم بدون درنظر گرفتن جنسیت آنها بر تخصص،تعهدوشایستگی آنها تاکید داریم.

زینی وند مقدم گفت:درانتخاب بانوان محدودیتهایی وجود داردولی این محدودیت هاموجب نمی شوداز ظرفیت نیمی ازجامعه فرهنگی آموزش وپرورش که بانوان آن راتشکیل میدهنداستفاده نشود

وی در مقوله حجاب و عفاف اظهار داشت: موضوع رعایت عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نبوده و آقایان نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ،ضمن بیان اهمیت سلامت روح و جسم در افراد بالاخص بانوان شاغل اظهار داشت زنان شاغل با مسئولیتهای مهم و حیاتی در اجتماع و خانواده مواجه هستند که با توجه به توانایی زنان هرچند این وظایف با مدیریت بالای بانوان به خوبی انجام می پذیرد لیکن می بایست به بانوان توجه ویژه مبذول گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار