فرماندار ویژه کرج: جوانان باید خودشان وارد صحنه های عملیاتی بشوند

کرج (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج در جلسه و دیدار جوانان البرز با مسئولان استان، از جوانان خواست تا با ایده پردازی و ارائه طرح در جهت توسعه کشور به کمک مسئولان بیایند.

کد مطلب: ۸۲۱۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ویژه کرج: جوانان باید خودشان وارد صحنه های عملیاتی بشوند

معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج در جلسه و دیدار جوانان البرز با مسئولان استان، از جوانان خواست تا با ایده پردازی و ارائه طرح در جهت توسعه کشور به کمک مسئولان بیایند.

سیروس شفقی معاون استاندار البرزو فرماندار ویژه کرج در نشست دیدار جوانان با مسئولان استان ، گفت: نمی خواهیم برای حمایت از جوانان شعار بدهیم و در کلیشه ها صحبت کنیم، نگاه ما در این دیدارها کاربردی است و تلاش می شود عملیاتی مطالبات جوانان را پیگیری کنیم.

وی با قدردانی از برنامه های هفته جوان در سطح استان و سراسر شهرستانها افزود: در باب هدفگذاری برای جوانان، حتی شنیدن صحبت ها هم ارزشمند است چرا که خیلی از ایده ها نیز در جریان همین دیدارها شکل می گیرد.

شفقی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در پست های مدیریتی اظهار کرد: ادارات را موظف کرده ایم از جوانان در مسئولیت ها در دستگاه ها استفاده شود و حضور بانوان را در شهرستان ها تقویت کنیم.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروه های تخصصی پیگیری مطالبات جوانان، عنوان کرد: این خود جوانان هستند که می توانندکمک دهنده کار باشند؛ اینکه جایی مهیا شود تا جوانان ایده های خود را مطرح کنند و مورد حمایت قرار گیرند؛ کار بسیار ارزشمندی است که در با سیاست گذاری ها می توان آن را اجرایی کرد.

فرماندار کرج با بیان این که "جوانان باید خودشان به صحنه عملیاتی وارد شوند" ادامه داد: سمن ها باید بیشتر فعال ساماندهی شوند تا به هدف اصلی در شکل گیری ماهیت کار سمن ها نیل پیدا کنیم.

وی گفت: خلق ایده هایی برای اوقات فراغت جوانان و بانوان و استفاده از پتانسیل جوانان رویکردی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

شفقی با تاکید بر تعامل فعالیت های حوزه امور جوانان با آموزش و پرورش، تصریح کرد: آموزش و پرورش نهادی دولتی است و باید از پتانسیل های این بخش نیز در جهت افزایش سرانه های ورزشی و سالن های موجود برای بهره مندی جوانان استفاده کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار