مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد:

خیرین سلامت استان یزد به سمت حل دغدغه های اجتماعی بیماران خاص سوق داده شوند

یزد (پانا) - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به ظرفیت ارزشمند نگاه خیرین سلامت در حوزه های زیرساختی گفت:باید زمینه سازی برای توجه خیرین سلامت به دغدغه های اجتماعی از جمله فرآیند درمان، اشتغال، نشاط، ورزش و ازدواج بیماران خاص نیز صورت گیرد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
خیرین سلامت استان یزد به سمت حل دغدغه های اجتماعی بیماران خاص سوق داده شوند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با بازدید از مراکز درمانی بیماری های خاص (ام اس، دیالیز، هموفیلی و تالاسمی) استان یزد واقع در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بقائی پور و درمانگاه تخصصی دیالیز ثمین طب سروش از نزدیک در جریان روند درمان و بررسی مشکلات بیماران قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این بازدید بیان کرد: اقدامات ارزشمندی در حوزه بیماری های خاص صورت گرفته است،اما باید با تقویت و تسهیل شرایط برای ارائه خدمات به بیماران نسبت به درمان موثر و زندگی بهتر آن ها تلاش کرد.

« فخرالسادات خامسی» اظهار داشت:خیرین سلامت استان همواره در حوزه های عمرانی و زیرساختی فعالیت های موثری را دنبال می کنند و ضروریست بخشی از این فعالیت ها به سمت حل دغدغه های اجتماعی بیماران خاص سوق داده شود.

خامسی افزود: نشاط اجتماعی،ورزش،اشتغال و تکمیل فرآیند درمان از مشکلاتی است که بیماران خاص با آن روبرو می باشند و علاوه بر تقویت برنامه های حمایتی از سوی انجمن ها و دستگاه های اجرایی، ایفای نقش خیرین سلامت نیز در این حوزه بسیار اثرگذار است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در پایان به شناسایی مشکلات اجتماعی بیماران خاص و طرح موضوع از سوی حوزه درمان اشاره کرد و خاطرنشان کرد:با برگزاری نشست ها،برنامه ریزی و تقویت زمینه های مشترک در موضوعات مختلف به ویژه بهره گیری از ظرفیت های مردمی می توان دغدغه ها و مشکلات بیماران را کاهش داد و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این بازدید با اهدا گل از بیماران تحت درمان عیادت و زحمات کادر درمانی نیز مورد قدردانی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار