باحضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش :

جشن ستارگان دانش آموزی ناحیه هفت مشهد برگزار شد

مشهد(پانا)- آیین جشن ستارگان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن ستارگان دانش آموزی ناحیه هفت مشهد برگزار شد

آیین جشن ستارگان ، دانش آموزان متوسطه اول ناحیه هفت با حضور دکتر رضا صابری معاون آموزش متوسطه اداره کل برگزار شد.

رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه استان در این مراسم کسب علم و دانش، در جهت توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم را مهم خواند و افزود: دانش آموزان به عنوان امید آینده کشور باید این مسئولیت سنگین را به دوش بکشند .

وی با مهم دانستن جایگاه علم و نخبگان در سطح جامعه تصریح کرد: دانش آموزان با تلاش، همت و خود باوری و اعتماد به نفس باید تولید علم کنند تا از این طریق بر قله های بلند ارتقاء ایران اسلامی بدرخشند .

محمد رضا کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد هم در این همایش اظهاز داشت ، امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی ایران موفقیت دانش‌آموزان کشور در تمامی زمینه‌ها به ویژه در ورود به مراکز علمی و دانشگاهی محقق شده و قطعا نتیجه تلاش هدفمند آنان، امنیت و امکانات موجود در جامعه، تلاش و زحمت والدین و معلمان است .

کمالی در ادامه عنوان کرد : دانش آموزان نخبه باید علاوه بر علم در همه ابعاد اجتماعی ، فرهنگی تربیتی پیشرفت کنند ،دانش آموزان نخبه الگو و نمونه ای بارز برای سایر دانش آموزان هستند که در ساختن کشور نقش بی بدیلی دارند .

شایان ذکر است در این همایش از 250 نفر، دانش آموزان مدارس دوره اول متوسطه ناحیه که منتخبین 68 مدرسه و دارای رتبه های اول تا سوم مرحله نخست المپیاد علمی و 6 رشته جشنواره نوجوان خوارزمی بودند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد . همچنین 50 نفر از همکاران فرهنگی ناحیه شامل ؛ ناظران فنی ، داوران و دبیران راهنمای مرحله ی ناحیه ای جشنواره خوارزمی مورد تقدیر قرار گرفتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار